Metoda 5 sekund.


O metodzie 5 sekund pierwszy raz dowiedziałam się na Leadership Development Seminars przy okazji naszych wydarzeń z rozwoju osobistego, zdrowia i finansów w Częstochowie.


Pierwszy raz metodę zaprazentowała Mel Gibson. Metoda jest bardzo mocno praktykowana w moim zespole, z którym współpracuję i bardzo ją Tobie polecam. Ja również  ją stosuję.


Jeśli masz jakąś dobrą myśl, a chcesz ją odwlec:

ODLICZ 5-4-3-2-1 i DZIAŁAJ!
Tak dokładnie, to jest takie proste!




Prosty przykład. 
Nie chce mi się wstać szybciej z łóżka? 
5-4-3-2-1 i szybko wstaję. 
To ma być szybki impuls...

Pomysł, myśl, sytuacja, coś do zapisania.
Brak chęci, która może się pojawić nagle w głowie daje powod, aby w 5 sekund się zebrać i to zrobić!



Decyzyja 5 sekund!
Akcja :)
Reakcja:)

Te słowa oddają, że warto to zrobić w ciagu tych 5 sekund od pojawienia się konkretnego wyobrażenia w głowie..



Niebepieczeństwo tej metody jest takie, że jeśli w 5 sekund nie podejmiesz działania wtedy do akcji wkroczy opór i brak tzw. wyjścia ze swojej strefy komfortu. Pomysł po prostu zostanie zaniechany i wtedy... 

Dobra intencja tej decyzji wyzwala cały strumień sytuacji. Mogą to też być nieprzewidziane okazje, spotkania i wiele innych dobrych rzeczy jakie może się wtedy przydarzyć. Cokolwiek możesz zrobić, albo o czym marzysz zacznij robić to właśnie teraz. 

Ja tak podjęłam decyzję o przystąpieniu do klubu DuoLife >> Wtedy o tej metodzie nie wiedziałam. Była to jednak bardzo szybka decyzja jak ponownie usłyszałam o projekcie i poznałam konkretne informacje i wartościową wizję działania w tym temacie.

5 sekund...  
Wiele dobrego może się wydarzyć...



Wydaje Ci się to zbyt proste? Spróbuj i sam się przekonaj. 
Z początku jak wiele nowych rzeczy na pierwszy raz nieznanych, może okazać się to pozornie trudne.

Pamiętaj nie masz nic do stracenia ponieważ czas i tak upłynie, a te 5 sekund może w danym momencie wiele zmienić w Twoim życiu i przy okazji dobrze namieszać.



Do dzieła więc 👌


5-4-3-2-1  Działamy 😃



Zapraszam na krótką prezentację 
tej metody od mojej liderki Agnieszki >>









****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz