Brak zaangażowania to główny powód porażki.


Zaangażowanie = Ciągła nauka i akcja

Dlaczego mi nie wychodzi? = Ile czasu poświecasz na nowe umiejętności?



W szkole tego nie uczą = Jak wiesz bez praktyki i nowych umiejętności nic się nie wydarzy... 

Jednak żadna teoria nic także nie da bez AKCJI. Akcja.. akcja.. akcja.. i tak do celu.





Maratończyk nie przebiegnie całego maratonu na wysokim poziomie po trzech miesiącach treningu.

Dużo ludzi za szybko rezygnuje ze swoich marzeń. Wszystko jest procesem z datą realizacji i będzie mieć swoją cenę, za którą trzeba zapłacić.




Ile razy słyszę nie wychodzi mi. Wszyscy mi odmawiają. Pytam wtedy jak to wygląda z Twoimi umiejętnoścami i wiedzą, którą prezentujesz nowej osobie?  Czy czynnie uczestniczysz w szkoleniach, czytasz książki, rozmawiasz z osobą bardziej już doświadczoną?

Odmowa i odrzucenie są rezultatem określonego sposobu postępowania. Jeśli działania są nieodpowiednie, takie też będą efekty.

Pamiętam jak ja zaczynałam w Network Marketingu. Brak umiejętności i rzucenie sie na potencjalnych współpracowników powodowało wiele odmów. Nie odrobiona praca domowa zawsze przyniesie takie rezultaty. Jednak musisz być pewny, że prezentując nawet wartościowy biznes spotkasz się z wieloma odmowami. To nic nowego. Dziś wiele osób zasypanych jest różnymi ofertami projektów. Bardzo trudno jest wybrać ten naprawdę odpowiedni i dobry. Ja też sprawdzałam DuoLife wiele miesięcy wcześniej. Niedowierzałam, jak ten projekt może być z czasem tak wartościowy i przy okazji w efekcie globalny. Już wiem po czasie testów i nauki, że wybrałam bardzo dobrze. Zawsze jednak musisz być jako lider w procesie nauki. Nie może zjeść Ciebie Twoje EGO, że już wszystko wiesz.

Najważniejszy schemat jaki ostatnio zobaczyłam i powiem szczerze, że on działa:

1. Pozyskiwanie nowych   kontaktów. 

Czy zrobiłeś dobrze listę swoich obecnych kontaktów (na papierze) i zaprosiłeś je potem na prezentację osobistą lub z edyfikacją?

Network Marketing jak i każda sprzedaż to statystyka

Mercedesa, BMW czy Jaguara też nie kupują wszyscy. 
Baa jest grupa ludzi, co nie lubią tych marek ...

Musisz robić swoje i efekty napewno przyjdą. U mnie przełom w obecnym projekcie nastapił po ponad pół roku konsekwentnych działań, nauki i pewnej powtarzalności. Jestem pewna tego co robię i prezentuję. Nie robię czegoś do czego nie jestem przekonana. Zastosuj tak samo.

Nigdy nie wywieraj na kimś presji, ani nie przyjmuj postawy proszącej. Z niewolnika nie ma pracownika. Na etacie ludzie muszą i są dyscyplinowani... W biznesie networkowym trzeba mieć własną samodyscyplinę i przede wszystkim zakochać się w wizji czegoś co przynosi ludziom dużą wartość, a potem inne korzyści.

Wartość i zaufanie to podstawowe dewizy. Pieniądze są ważne jednak bez wartości stają sie one papierkiem toaletowym, szczegolnie w projektach, w których liderzy liczą tylko na własny i szybki zysk. 

Bez grupy kluczowych osób i wielu zaufanych konsumentów nic nie zrobisz.  



Znam sporo firm, które źle działając nastwiły się tylko na zysk, a nie jakość czy faktyczne tam produkty kamuflowane systemem piramidalnym czy ponzi. Zniknęły juz dawno z rynku. Uważaj na takie firmy. Niepełna ich lista, które obecnie stanowią zagorożenie dla Twoich finansów jest tutaj >> (na dole strony)


2. Follow up czyli ponowny kontakt 
(czasem musi być ich od  3 do 5). 

Jeśli nowa osoba, co jest w tzw. procesie, zastanawia się i od razu nie podjąła decyzji w żadnym kierunku, to czy ponownie się do niej odezwałeś po czasie? Bardzo rzadko nowa osoba przystąpi po pierwszej rozmowie. Szczególnie wtedy kiedy, krótko ją znamy.

Jest to istotne!

Współpraca musi rodzić zaufanie. Nie da się kogoś przekonać do projektów rekomendacyjnych bez zaufania. Nie ma najmniejszych szans. nawet jak ktoś raz zakupi produkty, a Ty nie będziesz budował z tą osobą relacji, to skończy się to jednorazowym lub dwukrotnym zakupem. Niektóre osoby mogą mieć z tym problem, więc nie ma co ich naciskać, jeśli same nie chcą dalej rozmawiać. Na tym etapie warto również poznać faktyczne potrzeby i zainteresowania nowej osoby. Czego ona tak naprawdę chce i potrzebuje.

Bardzo lubię robić ją sama albo posiłkować się prezentacją, która jest jasna i konkretna, zrobiona przez liderów, których także lubię edyfikować.

Nie wszyscy jednak po obejrzeniu prezentacji, będą chcieli skorzystać z jej możliwości. Wiele osób powie, że to nie dla nich. Część osób dalej będzie się zastanwiać bo nie wie czego tak naprawdę chce. Pewna grupa osób także nie dostrzeże wartości dobrych produktów. Mają inne przekonania i bedzie to dla nich kolejnym krokiem do zastanowienia mimo, że pokażemy im swoje i setki innych pozytywnych opinii. 

4. Sprzedaż i rekrutacja. 

Sprzedawaj siebie, informację, a potem wartościowe produkty, biznes i wizję. Pokaż nowej osobie jak produkty mogą rozwiazać ich problem albo podnieść jakość życia. Pokaż możliwości rozwoju osobistego bo bez tego żaden biznes nie wystrzeli w górę. Obojętnie jak dobry on będzie.

5. Wartościowe szkolenia. 

Nowa wiedza i umiejetności. Osobiście korzystam nie tylko ze szkoleń firmowych, które mamy na niesamowicie wysokim poziomie. Beata Kapcewicz i Joanna Gdaniec wnoszą ogromną wartość dla nas klubowowiczów DuoLife. Mam także listę osób, które również mnie inspirują i cały czas ona się poszerza:
Krzysztof Hillar, Jakub B.Bączek, Michał Wawrzyniak, Joanna Ceplin, Kamila Rowińska,  Mirosław Skwarek, Dawid Świstek, Kamil Bełz, Brian Tracy, Napoleon Hill, Robert Kyosaki.




Nieustanie się uczę i też tak rób. 
Wiele osób myśli, że jak skończyło studia to już nie musi sie uczyć, dalej inspirować i wszystko wie w danej kwestii czy sytuacji. Jest wręcz przeciwnie. Często brak umiejętności powoduje miejsce, w którym obecnie się znajdujesz. Można iść drogą własną lub właściwą.



Konkuludując.

Bardzo trudno jest przekonać kogoś, kogo złe przekonania oparte są na zasłyszanych opiniach hejterów i osób, które "próbowały". Hejterzy to jest ogromna mniejszość (niestety bardzo opiniotwórcza dla ludzi o słabej edukacji i wiedzy). Często jest to też konkurencja lub osoby, które nigdy się nie zaangażowały na 100% w coś co działa.

Staraj się poznawać osoby o wyższym poziomie i efektach działania. Warto od nich zawsze się uczyć. Angażuj się w media społecznościowie. Nie możesz być tam ukrytą osobą, szczególnie kiedy pracujesz z ludźmi.

Rozmowa i spotkanie na żywo offline lub online to najważniejszy czynnik poznania ludzi. Bądź profesjonalistą.





Nigdy. Przenigdy się nie poddawaj. Za wszystko trzeba zapłacić cenę. Jeśli to gra w Twoim sercu. Zrób to.  Zróbmy to razem. Co jest jeszcze ważne w Softmarketingu? Zróbmy biznes z sobą, a nie na sobie poprzez wniesienie wartości na rynek.









****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz