Moje dlaczego odnośnie stosowania naturalnych produktów DuoLife.



Moja przygoda z produktami DuoLife rozpoczęła się dokładnie na początku 2017 roku wraz z przystąpieniem do klubu.
Jestem osobą zdrową, nic w zasadzie mi nie dolega ani nie dolegało. Edukując się przez ostatnie 14 lat właśnie w kierunku holistycznego podejścia do organizmu, wiem jak ważne jest oczyszczanie organizmu i zdrowe odżywianie. Pomimo, że jestem dietetykiem, wegetarianką i osobą aktywną, od wielu lat używam naturalnej suplementacji dla profilaktyki zdrowia. Jednym z etapów kuracji preparatami DuoLife, było oczyszczanie organizmu z pasożytów BorelisPro. Muszę przyznać, że przeżyłam katusze pogorszenia ozdrowieńczego. Byłam senna, zasypiałam na siedząco. W pracy nie kontaktowałam, nie kojarzyłam faktów. Wręcz moja chęć do życia spadła, stałam się obojętna i mało przyjemna w kontaktach z innymi ludźmi.



Jako, że jestem bardzo świadomym konsumentem, który dokładnie wiem, że kiedy nadchodzi właśnie taki gorszy czas, należy się cieszyć; bo to znak, że po pierwsze produkty działają, a po drugie, że proces oczyszczania na dobre już się ropoczął. Nie przerwałam więc kuracji Wręcz dołączyłam jeszcze ProStik z Kolagenem na odnowę komórek. Owa senność wynikała z wahania glukozy w organiźmie, spowodowanej właśnie oczyszczaniem z pasożytów, które tak naprawdę każdy posiada w większej bądź mniejszej ilości. Teraz po 8 miesiącach (wtedy kiedy to pisałam - sierpień 2018) stosowania produktów, czuję i widzę zmiany w moim organiźmie. Wszystkie powyższe objawy minęły pewnego dnia jak ręką odjął. Wróciła energia i chęć by przenosić góry 🙂

Zauważyłam, że moja skóra wygląda zdrowiej, zniknęły przebarwienia i nie pojawiają mi się (lub pojawiają bardzo rzadko) "pryszcze". Jeszcze jedno z moich odczuć podczas terapii Dzień - Noc - BolerisPro - na skórze pojawiały mi się krostki, zwłaszcza na części nadgarstka. Te zmiany skórne były takimi niezabliźniającymi się małymi ranami. Po około 2 miesiącach zniknęły. Wówczas również ustąpiły wszelkie objawy pogorszenia ozdrowieńczego. Po zastosowaniu DuoLife Kolagen i ProStik, zauważyłam poprawę wzroku i kondycji oczu (pracuję w miejscu o bardzo inetnsywnym oświetleniu, co powodowało częste łzawienie oczu).

Wszystkie preparaty spowodowały ogólną poprawę organizmu. Praktycznie nie przeziębiam się, mimo zmian temperatury, deszczu, wiatru na przemian z upalnym słońcem. Mój cykl menstruacyjny przebiega łagodniej, dolegliwości bólowe zmniejszyły się do minimum. Po teście buraczanym, dowiedziałam się, że mam nieszczelne jelita. Po 4 miesiącach szczelność jelit powróciła. Od wielu lat na moich plecach pojawiały się małe krostki, walczyłam z nimi, nie było to zbyt estetyczne. Kilka dni temu zorientowałam się, że całkowicie zniknęły.

W moim przypadku zadziałała synergia składników i dobrze dobranych duetów DuoLife. Dziękuję DuoLife i całej Radzie Naukowej za to, że stworzyła tak fantastyczne rozwiązania dla zdrowia.

Jeśli chcesz poznać dużo więcej relacji w wielu trudniejszych przypadkach fantastycznego działania produktów DuoLife
 zapraszam na strony:

-Grupa Facebook (ponad 33 000 ludzi) 

-Strona DuoLife OPINIE

-Kanał YouTube






Obecne moje ulubione zestawy, które stosuję wymiennie, profilaktycznie wraz z wegetariańskim pożywieniem oraz czystą strukturalną wodą to:


























Jeśli chcesz zakupić produkty zawsze w cenach klubowych zapisz się do klubu jako Klubowicz. Jednorazowy zakup za minimum 250 punktów lub biznesowy od 500 punktów >>
(możliwość otrzymania cennego zestawu Dzień i Noc lub dwóch za 1zł co 4 miesiące, trzy razy w roku plus inne zniżki z czasem) 







Jeśli chcesz mieć ceny niższe od detalicznych wystarczy kupić raz jako Klient preferowany obojętnie jaki produkt >>
(można także stać się po czasie Klubowiczem, aby mieć zawsze największe przewileje w klubie i otrzymać potem darmowe zestawy Dzień i Noc za 1zł co 4 miesiące, trzy razy w roku) 




Krótka prezentacja









****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz